Nem kell nekünk center, itt van Colton Iverson!

Bizonyára sokan megfeledkeztetek - többek között én is - Colton Iverson-ról. A 2,13 magas, 116 kilós centert még 2013-ban pickelte a Celtics, méghozzá a második körben 53-ként. (Nem csoda, hogy elfelejtettük.) A srác egyébként a 2013-2014-es idényben a Besiktas, majd a 2014/15-ös idényben már a Laboral Kutxat erősítette.

colton_iverson.jpg



A jelenleg 26 éves Iverson a felkészülés közepén tart a keltákkal a Summer League-re, ezért is akadtam rá a nevére, böngészgetve a Summer League Rostert. Jay Larranaga a Celtics egyik segédedzője, aki a Summer League csapat vezetőedzője lesz ebben az évben elmondta, hogy egyre inkább sikerül Iverson egyetemi stílusát átformálni, amiben nagy segítséget jelentett az Euróban eltöltött két év..
 

Úgy érezzük eljött az idő, hogy pozitív értékeket is hozzá tudjon adni a csapat teljesítményéhez. Mindig fontos az, hogy remek srácok legyenek a keretben, remek emberek vegyenek körül, márpedig Iverson egy jó gyerek, aki megértette, hogy bizonyítani kell, ahhoz hogy profi legyen. Nagyon nagy fejlődésen ment keresztül Európában, egyre jobb és jobb lett, amit már az első két nap meg is mutatott nekünk. A játék legtöbb elemében olyan, mintha egy teljesen új játékossal kezdtem volna el foglalkozni.

Az biztos, hogy Iverson önbizalma elérte az egészséges szintet, hiszen egy riportban elmondta, hogy mind fizikálisan mind lelkileg tökéletes állapotban van.

Védekező játékos vagyok, elvégzek minden piszkos munkát, azokat is amiket mások nem szeretnek. Úgy gondolom minden csapatnak szüksége van egy ilyen játékosra, mint én. Sokkal gyorsabb vagyok, mint voltam, ezáltal használhatóbb lettem a támadások során is. Tudom, hogy nagyon nehéz lesz bekerülni a keretbe, mivel sok srác már rendelkezik szerződéssel, de ismereteim szerint elég nagy játékosmozgások előtt áll Danny Ainge és a Celtics.

Mint az elején már volt róla szó, a 2014/15-ös idényt a spanyol Laboral Kutxa-ban töltötte el, ahol 7.2 pontot és 5.9 lepattanót átlagolt, amiből 2.4 volt támadó lepattanó. Ez annyira nem is rossz, ha azt vesszük figyelembe, hogy átlagban 20.5 percet töltött a pályán.

 Van pár szép megmozdulása!